PO Sparring indeholder:
* En første times analyse af udfordringer der skal danne grundlag for samarbejdet.
* Indledningsvis gennemgår vi dine fokus/issues områder, som med al sandsynlighed vil blive omdrejnings-punktet for hele forløbet uden at dette nødvendigvis er statisk.
*2 1/2 times møde hver måned, dertil tillægges en forberedelses tid ca. 5 timer månedligt i en 6 måneders forløb eller et halvt år.
* Kontakten er primær på one 2 one møder i fysisk form, men kan også forekomme via skype eller over telefonen.
* Vi gennemgår min. 1gange månedligt dine opgaver for værdifuld samtale med udgangspunkt i pkt. 1 og 2. og der følges op på tidligere afholdte møder, med henblik på respons på eventuelle beslutninger der er ført ud i livet eller blokeres.
* 30 dages tilfredshedsgaranti. Lever aftalen ikke op til din forventninger, kan den uden varsel opsiges inden for de første 30 dage.
* I forbindelse med event. sygdom eller anden uforudset hændelse som rykker på en aftale findes en ny dato for samtale.
Som kunde vil du forholde dig til følgende:
* Som kunde skal du være indforstået med at forløbet er et forsøg på at skabe synsvinkler, anden omtanke/eftertænksomhed, værdiskabe, opbygning event. nedbrydning for konstruktive beslutninger.
* Du skal acceptere at PO Sparring ikke garantere for resultater, indtjening, strategier, værktøjer som følge af forløbet.
* Du vil være deltagende og prioritere forløbet i henhold til den endelige aftale.